Завдяки цій вправі учень продовжує роботу над завдання, що пов’язані з нерівностями, які стають все цікавішими з кожним наступним етапом. Цього разу учень працюватиме з нерівностями, що мають три компоненти, а не два, як раніше.
Перед дитиною міститься зображення ілюстрації, що показує цікавих людей, а під нею — два вирази, кожен із яких містить по три компоненти. Дії там можуть бути різними, тож йде мова про три множники, три доданки, ділене і два дільники або зменшуване і два від’ємники. Над малюнком вказується нерівність, до якої може підходити лише один із прикладів на кожному етапі. Дитина виконує обчислення з десятковими числами та вибирає той вираз, результат якого є більшим або меншим, ніж вказане число. Складність цього завдання полягає в тому, що дитині доводиться працювати з дробами і, розв’язуючи другий приклад, треба пам’ятати про результати першого. Крім того, просто оцінити результати виразів нелегко.
Ця вправа корисна для розвитку вміння працювати з дробами, а ще вона остаточно закріплює розуміння дитини концепції роботи з нерівностями.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.