Ця вправа відкриває цикл завдань, що присвячений руху та симетрії. В ігровій формі будуть подаватися своєрідні загадки, у яких школяр визначатиме курс руху героя-підводника.
Перед учнем — яскрава й гарна ілюстрація, що зображує підводний світ у його різноманітті. Крізь океан пливе водолаз. У формулюванні завдання вказується початковий напрям його руху, а також те, куди він має повернути далі. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає в тому, щоб допомогти йому визначити, на скільки градусів треба розвернутися, щоб стати на правильний курс. Дитина має згадати, що повний оберт навколо своєї осі — це 360 градусів. Різні напрями ділять це коло своєрідним чином. Наприклад, якщо підводник плив на захід, а має повернути на північ, то це — чверть оберту, тобто 90 градусів. Школяр аналізує співвідношення напрямів та вводить правильне число в порожню клітинку.
Завдяки виконанню цього завдання дитина вчиться краще розуміти напрям руху та те, як він змінюється в градусах відносно початкового вектора.
Учень/учениця пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками.
Учень/чениця формулює: властивості; розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів.
Учень/учениця формулює: означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої.
Учень/учениця використовує властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.
Учень/учениця наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур.
Учень/учениця формулює означення: зовнішнього кута трикутника.