Необхідно навчитися не лише визначати невідомий елемент у виразах зі змінними, а й доповнювати ті з них, у котрих пропущеним є один із компонентів, тоді як результат є відомим.
Школяр бачить перед собою вираз, де вже надається остаточний результат, що складається як із коефіцієнту, так і зі змінної. А от одного з елементів виразу, які дозволили прийти до цієї відповіді, бракує — на його місці у виразі порожня ділянка. Для того, щоб знайти вираз, який подається в якості результату, необхідно було виконати цілу послідовність дій. Наприклад, пропущено один з елементів у круглих дужках, на які множиться інший вираз зі змінною та коефіцієнтом. Дитина спершу визначає, чому дорівнює вираз у дужках, розділивши результат виразу на відомий множник. Після цього вже можна обчислювати, чому має дорівнювати невідомий елемент. У якості орієнтирів є кілька варіантів.
Виконання цього завдання допоможе дитині краще розуміти послідовність дій та місце кожного елемента виразу в його структурі.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.