Навчитися орієнтуватися в математичних прикладах дуже важливо для подальшого розвитку вміння виконувати дію ділення між багаторозрядними десятковими числами.
Перед учнем міститься зображення туристичного табору, що перебувають на природі. Деталізований малюнок, хоча він і грає суто естетичну роль приємного фону, додає завданню атмосфери гри. У центрі ілюстрації — робоче поле, поки що порожнє. Над такою композицією є формулювання завдання, де вказується, які приклади з дією ділення потрібно перенести до цього поля. Варіанти для вибору містяться під малюнком. Наприклад, дитині потрібно перенести вирази з найбільшою та найменшою часткою. Не потрібно обчислювати конкретний результат для кожного виразу. Достатньо оцінити пропорції між діленими та дільниками, а також те, як багато розрядів дробових частин є в цих числах, щоби вибрати потрібні вирази та перемістити їх, куди потрібно.
Деякі вправи вчать не знаходити конкретну частку, а лише навчитися оцінювати результат таких прикладів та порівнювати їх між собою. Такий формат має це завдання.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.