Незалежно від того, якими числами є елементи прикладу, цілими чи дробовими, взаємозв’язок між діями не змінюється. Тобто для того, щоби знайти невідомий множник, необхідно використати дію ділення, розділивши добуток на відомий множник.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати це правило. Перед учнем на кожному етапі міститься приклад із дією множення та десятковими числами в якості компонентів виразу. Школяр має вибрати з-поміж кількох варіантів невідомого множника потрібний та перенести в порожню ділянку в прикладі. Ці варіанти міститься під виразом, а той так само розташовується на ілюстрації, що показує спортсмена, який намагається встановити рекорд. Шукаючи потрібне число, дитина допоможе йому. Складність у виконанні цього завдання полягає в тому, який об’єм інформації має працювати дитина.
Учень не просто подумки виконує ділення десяткових чисел. Він ще й має розібратися в тому, яке число є діленим, а яке — дільником, та уявити собі цей приклад, маючи перед очима вираз із тими ж числами, але в іншому порядку.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.