Властивості математичних дій не змінюються залежно від того, про яку дію йдеться в конкретному випадку.
Перед учнем міститься зображення театральної сцени, на якій актори ставлять п’єсу. У центрі — математичний приклад, де є буквений елемент. Він надається не в якості невідомого компонента, а для того, щоб продемонструвати ту чи іншу властивість множення. Наприклад, «23,8(а+9,4)» можна перетворити на «23,8а+ 223,72», адже при множенні числа на вираз у дужках це число можна помножити на кожен із доданків, а вже потім виконувати дію додавання. Лише один із компонентів у дужках — літера, адже дитина не лише має продемонструвати знання властивостей множення, а й попрактикуватися у виконанні цієї операції, обчисливши добуток при множенні двох десяткових чисел. Оскільки зробити це досить складно, учню подаються варіанти відповіді, які перебувають під зображенням театральної сцени, і дитина має вибрати правильний варіант.
Ця вправа даж учню можливість опрацювати ці властивості, які стосуються множення.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.