Якщо в нерівності є знак «менше» або «більше», то число не може дорівнювати іншому. Наприклад, якщо «х» має бути меншим, ніж двійка, то «х=2» не буде правильним варіантом. У цьому завданні дитина працюватиме зі знаком «більше або дорівнює» або «менше або дорівнює». Тобто ці вирази вже допускають, що невідомий компонент нерівності дорівнює наданому числу або ж був більшим чи меншим від нього.
Нерівність із таким символом перебуває у формулюванні завдання, а під ним — малюнок, що зображує ескімосів. На кожному етапі малюнок змінюється, тож вправа демонструє різні сторони життя в суворому, морозному і красивому кліматі, де досі живуть північні народи. Числа, що є варіантами для вказаної в завданні нерівності, перебувають на різних елементах ілюстрації, наприклад, на різних крижаних будиночках ескімосів. Дитина обчислює, яке число є меншим, ніж вказано, але також шукає й такі, що дорівнюють йому, та виділяє всі потрібні.
Ця вправа корисна тим, що знайомить дитину з новим форматом нерівностей, які розширюють кількість можливостей для опрацювання.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.