Ця вправа продовжує поступово знайомити дитину із множенням десяткових дробів. Якщо попреднє завдання було присвячене тренуванню навичок швидкого множення з числами, які впливають лише на розрядність, але не на цифровий набір множників, то це завдання складніше: тут учень уже буде виконувати множення звичайних багатоцифрових десяткових чисел.
Приклади з ними подаються в стовпчик, тому дитині саме виконання множення є досить простим. Складність полягає в тому, щоб правильно поставити кому, яка відокремлює цілу частину десяткового числа від дробової. Дитині залишається виконати порозрядне множення. Важлива частина роботи тут відбувається вже після того, як школяр внесе всі числа в порожні клітинки. Дитина має порівняти вже готовий добуток зі множниками і зрозуміти, чому кома стоїть на тому місці, де вона є, як на це вплинула розрядність множників та як би кома перемістилася, якби розрядність другого чи першого множника була б іншою.
Особливість цього завдання в тому, що в каркасі добутку ця кома вже є в наявності на правильному місці.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.