У процесі виконання цього завдання дитині пропонується виступити в ролі судді на турнірі з бальних танців.
Перед учнем міститься зображення двох пар танцюристів. Малюнок зображує веселих спортсменів, які виконують безліч рухів, а на кожному етапі візуальне оформлення завдання трохи змінюється, щоб дитині було цікаво рухатися між рівнями. Згідно з умовами цієї гри оцінити танцюристів школяр може за допомогою математики. ПІд кожною парою є приклад, де фігурують десяткові числа. Приклади вже є розв’язаними, але один із них має правильно вказаний результат, а інший містить помилку. Дитина має вибрати ту пару танцівників, яка розв’язала свій приклад правильно.
Ця вправа знайомить учня з діленням десяткових чисел. Тому важливо, що приклади вже мають відповіді, які грають роль орієнтирів для дитини. Для того, щоб учню було простіше виконувати ділення з різними розрядами, дільники в цих прикладах — цілі числа, а от діленими виступають уже десяткові дроби.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.