Найкраще розуміння рівня ймовірності проявляється в грі з кубиками. Кожна грань кубика має своє число. Кидають здебільшого пару, тож можна вирахувати, яка вірогідність того, що випаде та чи інша комбінація чисел.
Перед учнем — опис такого кидка. Дитина знає, що граней у кубиків 6. Тож після кидка на кожному може бути від одного до шести. У завданні називається комбінація, наприклад, така, що в сумі дасть десятку, і дитина має визначити в дробовому форматі, яка вірогідність цього була. Школяр має зрозуміти, які числа можуть поєднатися для цього (двійка і трійка, трійка і двійка, четвірка й одиниця, одиниця й четвірка). Усього комбінацій 36, а значить дробовий вираз матиме четвірку в чисельнику та число в 36 у знаменнику.
Виконання цього завдання підсумовує всі знання, які стосуються ймовірностей, та дозволяє дитині краще працювати з їхніми числовими вираженнями й разом із цим — застосовувати ці знання і вміння на практиці.