Кожне завдання в цьому циклі по-своєму доповнює тему нерівностей. Ця вправа робить акцент на виразах, що містять числа з різними знаками. Дитина бачить перед собою два вирази. Частіше учень стикається з випадками, коли «мінус» є лише знаком дії, але в цьому завданні цей символ може бути перед першим доданком, тобто його слід сприймати імовірніше як характеристику одного з чисел.
У формулюванні завдання вказується двостороння нерівність. Невідомий компонент-літера є результатом виконання дії. Вирази з діями містяться внизу. Кожен належить своїй мушлі. Дитині пропонується допомогти русалці, що зображується нижче, вибрати потрібну мушлю. Учень виконує дії з дробами, з огляду на знаки перед ними, після чого переносить русалку до потрібної мушлі. Критерій відбору досить простий: число-результат має задовольняти нерівність в завданні.
Це завдання є корисним як для покращення навичок роботи з дробами, так і для закріплення вміння працювати з нерівностями.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.