У процесі виконання цього завдання дитині пропонується відчути себе учнем чарівника Мерліна — наставника короля Артура та могутнього чаклуна, який за легендою побудував Стоунхендж.
Перед учнем на кожному етапі міститься нова загадка цього чаклуна — математичний приклад, що містить десяткове число та дію множення. Числа подаються в стовпчик, тому дитина може відслідкувати хід виконання множення, маючи перед собою добутки після порозрядного множення, які треба додати між собою, щоб знайти остаточний результат. У кожному рядку, крім перших двох, де міститься множники, є порожнини. Дитина відслідковує хід множення та обчислює, які цифри потрібно вписати в порожні клітинки, щоби відновити структуру прикладу та відповісти на загадку Мерліна, ілюстративне зображення якого міститься поряд із виразом.
Кома в остаточному добутку вже перебуває на своєму місці, що є важливою підказкою для дитини, адже вона може зрозуміти, як працювати з розрядами вже за допомогою подальшого аналізу доповненого нею виразу.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.