Тема ступенів тісно пов’язана з темою множення, тому важливо розуміти, як вони відрізняються. Якщо число подається, наприклад, у другій ступені, це означає, що воно перемножуються на себе, а якщо в третій степені, то це число виступає множником для себе тричі. Тобто трійка в другій ступені є дев’яткою, а в третій — це вже число «27». Дроби теж можуть подаватися в ступенях, у чому пересвідчитися дитина в процесі виконання цього завдання.
Перед учнем на кожному етапі міститься кілька дробів у круглих дужках та зі ступенями. Наявність цих дужок означає, що до степеня треба піднести увесь дріб, а не лише знаменник чи чисельник. Дитина бачить структуру цього возведення: чисельник та знаменник мають бути перемножені самі на себе те число разів, що відповідає ступені. Подається також і готовий результат для кожного випадку. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоб відстежити виконання піднесення дробів до степеня та визначити, наскільки воно правильно зроблене.
На кожному етапі є приклад із помилкою, і дитина має знайти та виділити його, тож виконання цієї вправи є корисним для покращення розуміння теми ступенів.