Якщо попереднє завдання дозволяло дитині навчитися вставляти потрібне число в нерівність, то ця вправа робить наступний крок і пропонує учню працювати з цілими виразами, що містять певну математичну дію.
Перед учнем — малюнок, що зображує зиму та зимовий відпочинок. На фоні сніжинок літають також і приклади. Обчислювати їхній результат і дізнаватися точну відповідь для кожного не потрібно. Натомість в завданні є нерівність. Необхідно вибрати ті приклади, чий результат підходить на місце невідомого в цю нерівність. Тому прикладів може бути кілька. Складність цього завдання в тому, що подаються десяткові числа, тож учню доведеться бути уважним щодо розрядів та того, яка частина частки, суми, різниці або добутку цих виразів є цілою, а яка — дробовою, аби правильно порівняти з числом із нерівності вище.
А завдяки виконанню цього завдання дитина навчиться швидко оцінювати результат різних дій, не вдаючись до точних підрахунків.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.