Для побудови прямої необхідно мати дві точки, через які ця пряма буде проходити. У процесі виконання цього завдання дитина буде, маючи таку пряму, визначати лінійну функцію, яка їй підходить.
Перед учнем міститься зображення координатної площини з прямою — іншої для кожного наступного етапу завдання. Дитина вивчає цю фігуру, звертаючи увагу на те, які координати мають обидві точки на ній. Кожна точка має координат. Під графіком є кілька варіантів лінійних функцій. Дитина підставляє отримані числа (координати точок) у вирази, після чого аналізує, чи є вони правильними. Наприклад, якщо А (9;3), то для неї підходить функція «у=3х». Учень вибирає всі потрібні функції, щоб пройти на новий етап. Школяр поступово вчиться розуміти співвідношення прямих та функцій, для яких вони підходять.
Виконання цього завдання дасть учню навчитися орієнтуватися в пошуку лінійних функцій за координатами прямих для них, що корисно для кращого розуміння та більш глибокого сприйняття цієї теми.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі).