Числа можуть взаємодіяти по-різному. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати кількість варіантів такої взаємодії, знаючи як кількість можливих елементів, так і те, які числа мають бути результатом.
Перед дитиною міститься формулювання завдання, де вказується числовий ряд. Там говориться і про кількість цифр для опрацювання, і про те, які з них потрібно скласти числа — двоцифрові, трицифрові тощо. Цифри дитина має використовували як будівельний матеріал для чисел, обчислюючи кількість можливих комбінацій. Якщо є умова про те, що цифри в числі мають бути різними, то для першого розряду є всі варіанти. Якщо цифр п’ять, то варіантів для цього розряду — теж п’ять. А от для наступного розряду варіантів уже на один менше. Кількість варіантів слід перемножити між собою.
Ця вправа корисна тим, що дозволяє учню не просто пограти з цифрами, а використовувати їх, ефективно комбінувати, розуміючи, як уся безкінечність чисел будується за допомогою обмеженого й не такого й великого набору цифр.