Для того, щоб позначати кількість, є числа, але що робити, якщо замість чисел використовуються сторонні об’єкти, які набувають функції передачі кількості лише в рамках набору виразів? У такому випадку залишається лише спробувати розшифрувати значення цих об’єктів, що і пропонує це завдання, яке подається у форматі цікавої гри.
Перед учнем міститься кілька прикладів, де немає чисел, а на їхньому місці — певні предмети. Результати цих виразів у числовому форматі відомі, а дії в них — різні. Тобто дитина, співставляючи дії з предметами на їхніх місцях, має здогадатися, яке число за яким із предметів ховається. Розв’язати таку головоломку досить просто, якщо правильно проаналізувати її й пам’ятати, що в рамках одного етапу один і той самий предмет може мати лише одне значення. Тобто якщо червоне яблуко означає п’ятірку в одному прикладі, то і в іншому на цьому рівні воно буде означати таке ж число.
Крім логіки, дитина має використати і правильну послідовність дій, аби визначити значення всіх об’єктів.