Ця вправа дозволяє дитині навчитися прокладати оптимальний маршрут, керуючись знанням математики. Водночас вправа має ігрову форму.
Перед учнем — кілька об’єктів, шлях між якими утворює щось на кшталт геометричної фігури. Відстань між різними об’єктами позначається в числових даних, які слід сприймати як довжини цієї фігури. Дитина має знайти найкоротший шлях. У завданні вказується особливість цієї фігури, наприклад, що її невідома сторона — ціле число. Учень аналізує інші сторони та згадує, які властивості цієї фігури можуть допомогти визначити довжину невідомої сторони, тобто найкоротший шлях між цими двома точками. Наприклад, відомо, що невідома сторона трикутника обов’язково більша, ніж різниця відомих двох його сторін, але менша, ніж їхня сума. У такому випадку учню залишається лише серед усіх варіантів вибрати ціле число, що підходить під такий опис, а результат — вписати в порожню клітинку.
Біля ілюстрації є кнопка з підказкою, яку властивість слід застосувати цього разу. Ця вправа дозволить навчитися використовувати знання про властивості фігур та про рух на практиці.
Учень/учениця доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивість кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника.