Характеризувати співвідношення різних елементів трикутника можна за допомогою різноманітних способів, у тому числі в через нерівності. Це й буде робити дитина в процесі виконання цього завдання.
Учень бачить опис сторін або кутів трикутника. Дві частини подаються в числових значеннях — у градусах або сантиметрах. Третій елемент — невідомий, що називається за допомогою літери. Учень має укласти нерівність, яка б описувала цю геометричну фігуру. Для цього школяр має в каркас цієї нерівності, що перебувають під описом трикутника, розмістити ці числа у відповідні клітинки, зважаючи на символи у виразі.
Виконання цього завдання є дуже простим, але воно дозволяє дитині навчитися звертати увагу на співвідношення сторін та кутів між собою й на те, як пов’язуються різні теми вже в математиці. Адже знання теми «нерівності», яка була вивчена учнем раніше, є актуальним і зараз, під час опрацювання геометричних фігур.
Учень/учениця доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивість кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника.