При виконанні дії множення досить важливо навчитися правильно орієнтуватися в числах, щоб визначати, яке приблизне значення матиме добуток.
На екрані перед дитиною міститься зображення прикладу, що містить два десяткові числа. В обох є ціла частина, яка може бути вельми великою, а також дробова, що також може мати декілька розрядів. Обчислювати очне значення добутку не потрібно. Натомість достатньо просто зрозуміти, чи буде він більшим або меншим, ніж число, що подається нижче як орієнтир. Для цього дитина оцінює розрядність множників та те, як збільшиться ціла частина (і чи збільшиться вона взагалі) у них.
Дитина займалася такою роботою, ще коли вивчала множення багатоцифрових цілих чисел. Множення десяткових чисел дещо подібне, але під час виконання цієї дії розрядність множників впливає на місцеположення коми, яка розділяє цілу та дробову частини, досить сильно. Тому вміння оцінити добуток є ще більш важливим, і ця вправа допоможе дитині здобути таке корисне вміння і тренувати його.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.