Якщо в рівнянні є кілька невідомих і немає інформації про те, чому дорівнює цей вираз, визначити числа, які «ховаються» за літерами, не вийде. Натомість можна максимально скоротити цей вираз, зменшивши кількість елементів та визначивши коефіцієнти. Навчитися робити це і пропонує подане завдання.
Перед учнем міститься багатоелементний вираз, що має дві невідомі величини. Визначити, чому дорівнює «х» та «у» не вийде, але можна скоротити сам вираз шляхом виконання тих дій, які можливі без обчислення змінних. Наприклад, якщо вираз із літерами є в круглих дужках, на які множиться ще одне число. Під виразом міститься каркас відповіді. Дитина має зрозуміти, який результат матиме виконання наведених дій та вписати біля кожної літери потрібне число.
У процесі виконання завдання дитині доведеться працювати з десятковими числами, а також такими, що є від’ємними та додатними в рамках одного виразу, тому учню слід бути уважним до знаків перед коефіцієнтами змінних, а також до розрядності цих чисел.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.