Периметр трикутника — це сума всіх його сторін. Відповідно, для того, щоб дізнатися показники цієї характеристики, школяру потрібно дізнатися всі сторони фігури. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься розв’язувати задачі, де головна мета — пошук периметра, але й не всі сторони є відомими із самого початку.
Перед школярем міститься формулювання цієї задачі, де вказується не лише довжина відомої сторони, а і те, яким є цей трикутник, наприклад, рівнобедреним або рівностороннім тощо. Учень має використати власні знання про властивості цієї геометричної фігури, щоб послідовно знайти всі невідомі сторони. Усі обчислення дитина виконує подумки. Знайшовши всі сторони трикутника, залишається лише додати їх і вписати суму, тобто периметр, у порожню клітинку під задачею.
Виконання цього завдання дозволить дитині навчитися виконувати багатокрокову послідовність дій для знаходження суми сторін цієї геометричної фігури.
Учень/учениця пояснює, що таке рівні фігури; формулює означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника.