У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати зі складеними геометричними фігурами, які істотно відрізняються за формою та будовою від звичайних, наприклад, від трикутників або прямокутників тощо.
Перед учнем міститься зображення такої фігури — іншої для кожного наступного етапу завдання. Вона зображується на координатній площині для того, щоб можна було простіше визначити її площу або периметр, користуючись квадратними полями, на які поділена площина. У завданні вказується, яку частину цієї фігури має знайти учень. Школяр знаходить точки, які відокремлюють цю частину від решти, після чого використовує як кількість квадратиків у різних сторонах фігури, так і уяву для того, щоб відокремити якусь її частину від решти, об’єднавши подумки потрібні точки на контурі цієї фігури.
Виконання цього завдання вчить імпровізації з геометричними фігурами та розумінню їхньої структури.
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті.