Ця вправа робить наступний крок у вивченні теми графіків. Цього разу учню пропонується навчитися вже самостійно їх будувати.
Для цього подається координатна площина, яка є зручним полем для діяльності. Під поки що порожньою площиною — таблиця з координатами різних точок. Дитина розуміє, що кожен стовпчик — це координати окремої точки, які треба вказати як за віссю «х», так і за віссю «у». Школяр будує послідовно всі потрібні точки, а ті об’єднуються в певну фігуру. Тобто учень малює її, цю фігуру, за точками на координатній площині, що додає завдання ігрового компоненту. Фігури істотно відрізняються на кожному етапі, що посилює цікавість до виконання завдання.
Виконання цього завдання є досить простим, адже все, що потрібно зробити дитині, це правильно зрозуміти координати кількох точок, не заплутавшись у таблиці. Однак, ця вправа є важливою для тренування вміння самостійно будувати графіки на координатній прямій, надаючи практику в базовій механіці роботи з площиною та координатами.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі).