Числовий промінь був помічником для дитини під час першого знайомства з математикою, і тепер, коли учень вивчає складні багатоцифрові десяткові числа, актуальність цього схематичного зображення порядку чисел не зменшилася. У процесі виконання цього завдання дитина використовувати числову пряму для ефективного порівняння чисел.
Школяр бачить готову пряму з числами, що вже перебувають на своїх місцях. Їхнє розташування є підказкою для дитини. Над цим малюнком є формулювання завдання, де вказується, якій нерівності мають задовольняти потрібні числа. Якщо досі дитина працювала з виразами, де було лише одне число-орієнтир, а потрібне мало бути більшим, або меншим за нього, то в цьому завданні вже надаються чіткі рамки. Потрібне число має бути більшим, ніж друге, але й меншим, ніж третє. Учень аналізує нерівність і знаходить числа, що її задовольняють з-поміж тих, які перебувають на прямій.
Ця вправа не лише дозволяє повторити способи роботи з числовою прямою, а й порівнювати десяткові дроби з багатьма розрядами та десяткові дроби зі звичайними.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.