Необхідно вміти оцінювати коефіцієнти для більш успішної роботи з математичними виразами, зокрема — порівнюючи їх між собою. Якщо біля числа різні літери, тобто різні невідомі змінні, виконувати дії можна лише з коефіцієнтами.
Перед дитиною — пара виразів зі змінними та коефіцієнтами. Кожен з них містить певну дію та пару компонентів. Дитина має порівняти їх, помістивши в порожню клітинку між ними відповідний знак: «більше», «менше» або «дорівнює». Виконувати дії у двох виразах до кінця не обов’язково. Достатньо оцінити розрядність чисел, з якими має справу учень у кожній парі, щоб зрозуміти, який результат дії з коефіцієнтами буде більшим. У якості коефіцієнтів подаються десяткові числа, тож важливою є уважність до розрядності коефіцієнтів.
Тож це завдання допоможе учню навчився краще орієнтуватися в коефіцієнтах та відразу, ще до виконання дії з ними, оцінювати можливий результат. Також ця вправа корисна для розвитку вміння виконувати різні дії з десятковими дробами.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.