Тепер, коли дитина познайомилася з усіма варіантами роботи з нерівностями, настає час використання цих умінь для найскладніших виразів, які разом з тим є й найбільш цікавими. У процесі виконання цього завдання дитина знаходить числа, що задовольняють нерівність, яка має обмеження з обох «боків», бо містить і знак «більше або дорівнює», і «менше або дорівнює» та опрацьовує дробові числа.
Водночас у якості орієнтира дитині надається числова пряма як композиційна підказка. Школяр бачить числову пряму з різноманітними елементами: додатними й від’ємними числами, нулем у якості центру та літерами для позначення умовних елементів. Дитина аналізує нерівність, що подається у формулюванні завдання, після чого вибирає на нерівності всі числа, що її задовольняють. Аналізувати числа слід послідовно, користуючись прямою як шаблоном для порівняння.
Ця вправа корисна для того, щоб навчитися оцінювати будь-яке число як кандидата на роль такого, що підходить для нерівності. Дитина буде опрацьовувати дроби з різними значеннями, а також інші числа в рамках одного етапу.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.
Учень/учениця пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками.