Досі дитина добирала числа, що задовольняють певній конкретній нерівності. Ця вправа змінює акценти на протилежні, пропонуючи до поданих чисел вибирати рівність, якій би вони підійшли.
У завданні подається два числа. Вони досить різні й далекі один від одного на числовій прямій. Числа можуть бути різними, але часто це десяткові числа з дробовим і цілим компонентами. Під завданням є малюнок із порожньою робочою зоною, а ще нижче — кілька нерівностей. Дитина знаходить ту з них, яку задовольняють обидва ці числа. Тобто обидва числа можна поставити на місце літери й нерівність буде правильною, адже вони будуть меншими, ніж одне, і більшими, ніж друге число в цьому виразі. Потрібну нерівність слід перенести в робочу зону.
Ця вправа дозволить учню навчитися швидше оцінювати правильність чисел, що підходять для тих чи інших нерівностей. Хоча й попередні завдання мали по кілька варіантів на кожному етапі, тут об’єм роботи збільшується, адже, маючи справу з нерівністю, дитина оцінює по два числа кожного разу.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.