Ця вправа пропонує зосередитися на цілих числах у наборі, що міститься не лише їх, а й десяткові дроби. Числова пряма надається як засіб для візуального оформлення їх співвідношення.
Над цією композицією міститься нерівність і сформульована мета пошуків. Учню слід бути особливо уважним, адже більше та менше числа в нерівності можуть перебувати з різних боків від невідомого. Головне — орієнтуватися за знаками. Чисел, які вказані в нерівності, може й не бути на прямій. У такому випадку учню доведеться самостійно зрозуміти, де вони перебувають. Школяр аналізує числову пряму та знаходить на ній вказані в нерівності числа, після чого виділяє лише ті, що задовольняють їй і водночас є цілими. Вибрати треба лише цілі.
Виконання цього завдання допоможе дитині краще концентруватися на потрібних числах і співвідносити дробові та цілі більш впевнено.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.