Дитина вже вміє порівнювати дроби, що дещо складніше, ніж порівнювати звичайні цілі числа.
Перед дитиною пара таких прикладів — інша для кожного наступного етапу. Цікаво, що дії в них можуть бути різними, наприклад, один вираз містить віднімання, а інший — додавання. Вибір, який із прикладів має в якості результату більше число, залишається непростим, оскільки у випадку додавання беруться відносно невеликі дробові числа, а у випадку віднімання різниця між зменшуваним і від’ємником може бути цілком подібна до того, що може бути в сусідньому прикладі з додаванням. Тож учень не може просто оцінити приклади — доведеться розв’язувати обидва, щоб дізнатися точний результат. Зрозумівши, який вираз у результаті виконання тої чи іншої дії, дасть більше число, потрібно в порожню клітинку між прикладами поставити відповідний знак: «більше», «менше» або «дорівнює».
Ця вправа пропонує піти далі на шляху опанування цієї теми та навчитися порівнювати цілі математичні вирази, що містять дроби в якості складових елементів.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.