Здебільшого, коли дитина працювала над різноманітними прикладами або коли розв’язувала рівняння, то мала справу з виразами, що містили знак рівності. Адже було важливо дізнатися, чому дорівнює той чи інший набір дій. Ця вправа відкриває низку завдань, які пов’язані з нерівностями, тобто з виразами, що містять знаки «більше» або «менше». Ці символи допускають наявність не одного, а декількох результатів на місці невідомого.
Учень бачить кілька прикладів. Немає необхідності обчислювати точний результат кожної дії, тим паче, що вирази містять досить специфічні математичні одиниць на кшталт дробів, які треба перемножувати на багатоцифрові числа. Натомість у завданні подається нерівність, і результат цих прикладів має її задовольнити, тобто належати до списку чисел, які не входять у протиріччя з нею.
Це завдання налаштовує дитину на подальшу роботу з нерівностями й дозволяє краще їх зрозуміти, адже прикладів, які задовольняють нерівність, може бути кілька, тоді як результат при обчисленні виразів з «=» є лише один.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.