Коли йде мова про опрацювання багатоелементного виразу, що містить коефіцієнти, то варто зважати на те, в чому вони подібні, а в чому — відмінні. Якщо буквена частина однакова, то між елементами виразу можуть виконуватися такі дії як-от віднімання та додавання. Наприклад, можна виконати «2а-45а», але не вийде виконати «3a+11b».
Завдяки цьому можна істотно скорочувати буквені вирази, що містять коефіцієнти, чим і займеться дитина в процесі виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення такого виразу. Дитина аналізує, які саме елементи у ньому можуть взаємодіяти між собою. З іншого боку від знаку рівності є каркас скороченого виразу. Учень вказує там числові елементи, які вже перенесли на собі додавання або віднімання. Буквені елементи слід залишити без змін.
Наприклад, якщо в первинному вигляді у виразі було чотири члени, то після виконання всіх дій їх залишиться лише два. Це мають бути члени, що мають різні літери.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.