На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься нова пара таикх прикладів, де доданками і зменшуваним та від’ємником є дробові числа. Поряд зі звичайними дробами подаються десяткові. Це дещо ускладнює виконання вправи, але учень має згадати, що десяткові дроби — це лише спосіб зображення звичайних, що мають, скажімо, числа «10», «100» або «1000» на місці знаменника.
Тож дитина подумки переводить десятковий дріб у звичайний, скорочує його таким чином, щоб він мав спільний знаменник із тим дробом, що подається з ним у одному прикладі, після чого виконує вказану дію — додавання або віднімання. Варто пам’ятати про те, що замість звичайного дробу можна використовувати мішане число, і цілу його частину теж треба враховувати при порівнянні. Такий самий набір дій потрібно виконати і для другого прикладу. Після цього необхідно порівняти результати для них обох і перемістити відповідний символ — «більше», «менше» або «дорівнює» — у порожню клітинку між виразами.
У процесі виконання цього завдання дитині пропонується навчитися порівнювати результати прикладів, що містять додавання або віднімання дробів.