Концентруватися лише на одному елементі математичного виразу — значить надавати мало уваги всім іншим. Тому, хоча учню важливо навчитися впевнено виконувати роботу з десятковими дробами, слід приділити увагу й безпосередньо цими діями: додаванням і відніманням.
Школяр бачить перед собою приклад, де на своєму місці всі елементи та вже є результат. Немає знаків, що означають математичних дій. У рамках одного прикладу можуть використовуватися як знаки додавання, так і знаки віднімання, тому учню важливо звернути увагу на тому, як подані числа можуть "привести" до числа, вказаного з іншого боку від знаку рівності. Наприклад, якщо цей число менше, ніж той чи інший елемент прикладу, значить, як мінімум, одне віднімання там відбувалося, а якщо це число менше, ніж кожен із дробів з іншого боку від знаку «=», то там було лише додавання. Скажімо, якщо результат — ціле число, то учень має зрозуміти, як потрібно пов’язати між собою наявні дроби, аби вони дали одиницю. Вставляючи між правильними числами плюси та мінуси, дитина відновлює вираз і проходить на новий етап завдання.
Ця вправа вчить звертати увагу як на цілий, так і на дробовий компоненти опрацьованих чисел.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.