У цій вправі йде мова про роботу з числами, які лише збільшують чи зменшують розрядність першого числа у виразі. Наприклад, якщо розділити число на «10», то його розрядність зменшують. Скажімо, під час виконання ділення на «10» числа «34», частка виглядатиме так: «3,4»; а якщо ділене — число «240», то частка буде числом «24». З діленням на число «0,1» та інші десяткові дроби все відбувається по-іншому, бо розділити на такий десятковий дріб — це однаково, що помножити на «10» або інше кругле число. Тобто при діленні на «0,1» розрядність діленого лише збільшується.
На екрані перед собою дитина бачить кілька прикладів, де ділене завжди однакове, а дільник — це різні за розрядністю числа вказаного виду, наприклад, «0,1»; «0,01» та «0,001». Варіанти часток уже перебувають на своїх місцях після знаку рівності, але вони переплутані місцями, і завдання, що ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоби перемістити кожну частку до прикладу, для якого вона підходить, розібравшись у зміні розрядності відповідно до кількості нулів у дільниках. Наприклад, якщо «8,9» розділити на «0,01», то часткою буде число «890».
Наданий вид прикладів дає змогу отримати практику у швидкому діленні.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.