Учень тренуватиметься працювати конкретно з розрядами завдяки вже відомим йому властивостям десяткових дробів із нулями.
Учень знає: якщо помножити число на «10», його цифровий набір не зміниться, а от розрядність зросте. І навпаки: якщо помножити число на «0,1», результат буде такий, як при діленні на десятку, тобто розрядність зменшиться. Те, наскільки зменшується розрядність при множенні на десяткові дроби, залежить від того, як далеко від коми перша остання цифра. наприклад, якщо «23» помножити на «0,1», то добуток буде мати на один розряд цілих чисел менше — «2,3», а от якщо помножити на «0,01», то добуток виглядатиме так: «0,23». Кількість дробових розрядів у множнику з нулями та єдиною одиницею дорівнює кількості розрядів, які треба «забрати» в першого множника. Перед учнем — кілька прикладів, де перший множник однаковий, а другий представлений «0,1», «0,01» та «0,001».
Результати множення вже є в наявності, але вони переплутані місцями, й учень має, зорієнтувавшись у роботі з розрядами, перемістити їх на відповідні місця в приклади.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.