Особливість багатьох числових виразів полягає в тому, що їх можна зобразити по-різному, адже той же десятковий дріб є не самостійним видом чисел, а лише специфічним форматом зображення звичайного дробу, де знаменник є круглим числом на кшталт «10», «100», «1000» тощо.
Ця вправа пропонує дитині згадати, як можна зображувати одні й ті самі числа в різних формах. На екрані перед учнем міститься стовпчик різних математичних одиниць. У завданні вказується, як їх треба змінити. Тобто внутрішній зміст числа не змінюється, воно не стає більшим або меншим, його не множать і не ділять. Воно лише змінює зовнішній вигляд оформлення, щоб із ним було зручніше працювати в тому чи іншому форматі. Перетворення теж може бути пов’язане з виконанням певної дії. Наприклад, звичайний дріб, у якому «25» є чисельником, а «100» є знаменником, можна зобразити як «0,25», де чисельник розділили на знаменник.
Ця вправа готує учня до подібних перетворень, які необхідно буде виконувати під час виконання багатоскладових завдань.