Система лінійних рівнянь пов’язується з координатами точок на площині, через які проходять прямі. Втім, системи рівнянь цілком можна використовувати і для опису текстових задач, що й буде робити дитина в процесі виконання цього завдання.
Дитина читає таку задачу, де описується певний сюжет. Згідно з ним предмети та числа, які описують їхню кількість, мають певний зв’язок. Система рівнянь має передавати цей зв’язок, а також зміни, які зазнають ці величини. Школяр аналізує систему, після чого робить висновок, чи дійсно вона влучно описує задачу й чи правильно пов’язані між собою числа, що в ній використовуються. Дитина має лише два варіанти: ствердний та заперечний. Вибравши правильно, учень проходить до нового тексту та іншої системи.
Ця вправа дозволяє учню навчитися розуміти зв’язок між числами, коефіцієнтами та змінними в системі рівнянь на більш глибокому рівні. А сюжетна основа дає змогу знайти практичне використання системам рівнянь поза межами роботи з координатною площиною.
Учень/учениця пояснює, що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця знає скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними.