Ця вправа дозволяє дитині використати не лише різні знання про будову трикутника, а й робити певні висновки за допомогою логіки та аналізу. Ці висновки стосуються співвідношення кутів та сторін у цих геометричних фігурах.
Перед учнем міститься зображення трикутника з кількома кутами. Не всі з них вказані. Учень має вибрати одне з тверджень, що подаються під цим зображенням. Усі вони стосуються співвідношення сторін цієї фігури. Кожне стверджує, що одна з них більша, ніж якась інша. Дитина має проаналізувати трикутник, щоб зрозуміти, яке твердження дійсно є правильним. Відомо, що більша сторона перебуває навпроти більшого кута. Це логічно, адже великий кут вимагає, щоб точки, віддалені від нього, мали значну відстань між собою. Залишається лише визначити величину кожного кута (пам’ятаючи, що їхня сума дорівнює 180 градусам), щоб вибрати правильне твердження.
Виконання цього завдання покращує як аналітичні здібності дитини, так і навички роботи з трикутниками.
Учень/учениця застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту.