Ця вправа продовжує тренування вміння дитини працювати з трикутником та його властивостями. Цього разу акцент робиться на кутах цієї фігури.
Відомо, що їхня сума дорівнює 180 градусам. На кожному етапі перед учнем — задача, яка використовує це правило. Але подається вона в цікавому форматі. По-перше, її умовами є сам трикутник, особливості якого вказуються за допомогою традиційних умовних позначень. По-друге, просто відняти від 180 суму величин інших двох кутів було б надто просто. Натомість для знаходження невідомих кутів дитині доведеться виконати цілу низку дій. Наприклад, учень має справу з рівнобедреним трикутником. Відомим є лише один кут, що об’єднує одну з двох його однакових сторін та третю сторону. Учню відомо, що другий кут, що об’єднує іншу сторону з основою, є таким самим, адже це є властивістю рівнобедрених трикутників. Уже знайшовши два кути, можна знайти третій, віднявши від «180» суму перших двох.
Це завдання дозволяє учню закріпити на практиці все, що він знає про кути трикутника.
Учень/учениця класифікує трикутники за сторонами і за кутами.
Учень/учениця обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників.
Учень/учениця застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту.