Є кілька різновидів симетрії, які відрізняються між собою тим, відносно чого її намагаються визначити. У процесі виконання цього завдання дитина познайомиться з лінійною симетрією.
Перед школярем — робоча зона з двома об’єктами, між якими є пунктирна лінія. Вона і є тою, відносно якої потрібно встановити наявність або відсутність симетрії. Тут учень має зрозуміти, що симетрія — це не тоді, коли об’єкти однакові. Симетрія відносно лінії проявляється специфічно. Якщо уявити, що зображені об’єкти намальовані на аркуші, то по цій лінії його згинають. І зображення об’єктів у такому випадку має залишитися тотожним. Якщо зігнути аркуш із двома однаковими предметами, вони не збігатимуться, а симетричні – так. Це згинання й має уявити дитина, щоб зрозуміти, як співвідносяться зображені об’єкти, і чи є вони симетричними відносно лінії.
Завдяки виконанню цієї вправи учень краще розуміє поняття лінійної симетрії та вчиться відрізняти її. Крім того, ця вправа розвиває уяву, абстрактне мислення та зосередженість дитини.
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті.