Опис завдання
Є кілька різновидів симетрії, які відрізняються між собою тим, відносно чого її намагаються визначити. У процесі виконання цього завдання дитина познайомиться з лінійною симетрією.
Перед школярем — робоча зона з двома об’єктами, між якими є пунктирна лінія. Вона і є тою, відносно якої потрібно встановити наявність або відсутність симетрії. Тут учень має зрозуміти, що симетрія — це не тоді, коли об’єкти однакові. Симетрія відносно лінії проявляється специфічно. Якщо уявити, що зображені об’єкти намальовані на аркуші, то по цій лінії його згинають. І зображення об’єктів у такому випадку має залишитися тотожним. Якщо зігнути аркуш із двома однаковими предметами, вони не збігатимуться, а симетричні – так. Це згинання й має уявити дитина, щоб зрозуміти, як співвідносяться зображені об’єкти, і чи є вони симетричними відносно лінії.
Завдяки виконанню цієї вправи учень краще розуміє поняття лінійної симетрії та вчиться відрізняти її. Крім того, ця вправа розвиває уяву, абстрактне мислення та зосередженість дитини.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті.
