Поступово, отримуючи досвід роботи з різноманітними математичними виразами, дитина навчається досить швидко знаходити результат виконання всіх дій, що входять до його складу. Наступний крок на шляху до оволодіння цією темою — розв’язання виразів, що містять не один, а два невідомі елементи.
Перед учнем — таблиця, що подає всю необхідну для розв’язання виразів інформацію. У перших двох стовпчиках вказуються значення двох буквених змінних. Ще два стовпчики — різні вирази. Дитина підставляє на місце літер вказані в перших стовпчиках числа та виконує з ними обчислення. У порожні клітинки школяр вписує результати.
У цьому завданні інформація подається структурованою та чіткою, і завдяки його виконанню дитина вчиться краще та ефективніше працювати з різними виразами, отримуючи практику їх обчислень.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.