Дитина вже знає, що кути, крім інших категорій, можуть також ділитися на два різновиди: суміжні та вертикальні кути. Раніше учень уже вивчив теорію, присвячену цьому матеріалу, а тепер перейде до практики визначення різновиду конкретного кута залежно від описаних властивостей.
Перед учнем — пара прямих, що перетинаються. Цим вони утворюють аж чотири кути, і дитина може їх усі знайти та розпізнати на малюнку завдяки тому, що точка перетину, як і кожен із відрізків, має свою назву. Над зображенням цих кутів подається формулювання завдання, де вказується, який різновид кутів слід знайти: суміжні чи вертикальні. Суміжними називаються кути, які мають одну спільну сторону. Інші сторони цих двох кутів однією прямою. Вертикальними кутами є ті, що не мають спільних сторін, а натомість обидві продовжують одна одну. Дитина аналізує варіанти та вибирає правильні.
Це завдання дозволить на практиці закріпити розуміння того, які кути є суміжними, а які — вертикальними, а також дитина зможе визначати їх на будь-яких малюнках у майбутньому.
Учень/учениця співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі.