Якщо неможливо зрозуміти або обчислити, які числа ховаються за ними, ці літери просто можуть грати роль елементів прикладу, які не змінюються при виконанні множення. Наприклад, якщо перший множник виглядає як«23а», а другий — це «2b», то добуток буде виглядати так: «46ab».
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з цими буквеними компонентами, обчислюючи добуток для множення десяткових чисел. Персонаж, зображений на екрані на кожному етапі, пропонує дитині розв’язати приклад із десятковими дробами й літерами. Варіанти відповід перебувають під цим героєм, і дитина, виконуючи обчислення, має звернути уваг у як на розрядність добутку, так і на букви, що є біля нього.
Множення багатоцифрових чисел, чи є вони цілими або дробовими, є досить непростим процесом, який вимагає уважного слідкування за розрядами, поступового руху та концентрації. Але ще цікавішими стають випадки, коли до числових елементів додають літери, і ця вправа знайомить з ними.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.