Різні фігури та об’єкти можуть перебувати в цікавих відносинах між собою. Крім того, що вони можуть бути однаковими або симетричними, також вони можуть бути й подібними. Це означає, що довжини різних сторін цих фігур відрізнятимуться, але їхнє пропорційне співвідношення залишається однаковим.
У цій вправі дитина визначатиме сторону однієї фігури завдяки самому факту її подібності до іншої. Перед учнем — пара геометричних фігур. У завданні вказується, що вони подібні. В одній є відомими всі потрібні сторони, в іншій невідома одна. Єдиний спосіб її визначити — дізнатися пропорційний зв’язок між ними.
Завдяки виконанню цього завдання дитина не лише вивчає, що таке подібність різних геометричних фігур, а і вчиться її використовувати на практиці.
У цій вправі дитина визначатиме сторону однієї фігури завдяки самому факту її подібності до іншої. Перед учнем — пара геометричних фігур. У завданні вказується, що вони подібні. В одній є відомими всі потрібні сторони, в іншій невідома одна. Єдиний спосіб її визначити — дізнатися пропорційний зв’язок між ними.
Завдяки виконанню цього завдання дитина не лише вивчає, що таке подібність різних геометричних фігур, а і вчиться її використовувати на практиці.
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті.