Виконуючи попереднє завдання, дитина мала перед очима всі елементи, які потрібні для того, щоб зрозуміти, як співвідносяться прямі, де вони перетинаються між собою, а де — з осями координатної площини.
Перед учнем міститься лінійна функція, і, маючи лише цей вираз без площини або таблиці, школяр аналізує координати точки перетину прямої з однією з осей. Для цього потрібно прирівняти один із буквених компонентів до нуля. Залежно від того, точку перетину з якою з осей має знайти дитина, змінюється й та частина виразу, яку слід обнулити. Якщо точку перетину з віссю ординат, то прирівняти до нуля треба «х», а якщо з віссю абсцис – то «у».
Ця вправа дасть учню можливість краще розуміти прямі, які будуються за допомогою лінійних функцій, адже перетин з однією з осей означає те, що літера, яка позначає іншу, дійсно відповідає «0».
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі).