Під час виконання тої чи іншої математичної дії цифри, що входять до складу чисел, змінюються. Але є виняток — порозрядне додавання та віднімання. Наприклад, якщо додати «1», «60» та «0,3», то вийде «61,3», і всі значущі цифри просто займуть свої місця без змін.
Перед учнем міститься зображення прикладу, що має зворотну послідовність елементів: першим йде результат виконання дії, а потім, після знаку рівності, – уже всі інші. Дитина аналізує число, котре є результатом цієї дії, після чого звертає увагу на числа, що його утворили. Помітивши закономірність, яка визначає порозрядне додавання або віднімання, учень розуміє, яких числе бракує в порожніх клітинках — тих, чиї розряди теж є в результаті дії, але які було пропущено. Вписавши в порожні клітинки числа, що підходять до прикладу для порозрядної дії, дитина проходить на новий етап.
У процесі виконання цього завдання дитина працюватиме з дробами у форматі порозрядного додавання та віднімання, закріплюючи це вміння.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.