Є кілька різних способів, за допомогою яких задають функції: аналітичний, графічний, табличний. Вони істотно відрізняються між собою за форматом подання інформації, і в процесі виконання цього завдання дитина навчиться визначати цей спосіб для кожного конкретного випадку.
Перед учнем міститься зображення функції. Усе залежить від того, що бачить учень. Якщо таблицю, то йдеться про табличний спосіб. Якщо вираз, схожий на рівняння, де з одного боку від знаку рівності «у», а з іншого — вираз із «х», то йдеться про аналітичний спосіб. Нарешті, якщо дитина бачить координатну площину та прямі на ній, то йдеться про графічний спосіб. Варіанти відповіді перебувають під зображенням функції.
Аналізувати відмінності між ними досить просто, тож головна мета цього завдання — дати дитині можливість запам’ятати їх. Крім того, дитина за допомогою наданої інформації зможе зрозуміти зв’язок між цими форматами.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.