Для того, щоб правильно розв’язати математичну задачу, мало просто зрозуміти, як пов’язані між собою числа, які в ній згадуються. Необхідно ще й розібратися в самому питання, які подається в завданні.
На екрані перед учнем міститься задача, яка містить мішані числа, які мають як цілу частину, так і дріб. Дитина не просто читає завдання, щоб вирішити, чи потрібно ці числа додавати або віднімати, а і для того, щоб визначити послідовність дій, яку потрібно виконати для знаходження відповіді на питання. Необхідно проявити увагу до нього. Наприклад, відома вага одного предмета, а також те, що вага іншого — менше або більше, ніж першого. Дізнатися вагу другого предмета мало, адже в питанні вказується мета — знайти сумарну вагу обох об’єктів опрацювання. Тобто учень спочатку знаходить вагу другого предмета, а вже потім ще й виконує додавання між ними.
Під задачею є кілька варіантів відповіді, один із яких є своєрідною пасткою — він є правильним лише для першого етапу завдання, тоді як остаточна відповідь істотно від нього відрізняється, тож учню слід проявити увагу та аналітичні здібності для виконання цього завдання.