Ці текстові задачі, які присвячені виконанню всіх дій із дробами, тематично пов’язані з грошима, що досить логічно: для того, щоб обчислювати суми грошей під час походу за покупками або для того, щоб дізнатися решту, дійсно необхідно вміти і множити й ділити, і додавати й віднімати.
Складність цього завдання в тому, що згідно з текстом бракує лише однієї дії для того, щоб знайти відповідь на питання, яке там подається. Учень уважно читає текст і розуміє, що необхідно зробити спочатку, а яку дію виконати з проміжним результатом. Наприклад, необхідно дізнатися ціну на один із видів продуктів, якщо відомо, що вона менша, ніж вартість іншого виду, а потім — обчислити, скільки всього грошей витратили під час походу за покупками.
Тобто в учня є «шлях» до виконання задачі з двох дій. Дитина подумки обчислює вартість першого виду продуктів, а потім додає результат із відомою сумою, що розвиває розуміння дій з грошима. Під задачею є кілька варіантів відповіді. Школяр вибирає правильний і проходить на наступний етап вправи.